BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Order Form

Full Name :
Email Address:
Number Phone :
Facebook Name :
Item Code , Colour , Item name :
quantity
Bank in by : Online transfer :
ATM mechine :
At : mbb: 1080-3853-9103 (eizzuwan mohammad yusof)
cimb: 0821-0014-3425-26 (siti zubaidah hassan)
Details of transaction :

This contact form was created by Freedback.

Followers

Wednesday 19 October 2011

ORG KAYA YANG PRIHATIN ..TAPI HAMPEH

Pada suatu hari
ada seorang bapak yang
kaya raya melawat
sebuah kampung yang
terpencil,

Bapak: Bu, kenapa ibu
makan rumput..?

Ibu: Saya sangat miskin
pak sehingga saya tidak
mampu untuk membeli
nasi...

Bapak:Kalau begitu mari
ikut kerumah saya bu!
... ...
Ibu: Tapi saya ada 7
orang anak pak...

Bapak: Tidak apa, ibu
bawalah anak2 ibu sekali..!

Ibu: Kenapa bapak baik
sekali kepada kami..?

Bapak: Tiada ada apa-apa
bu, kebetulan saja rumput
di rumah saya sudah
panjang-panjang....

No comments: