BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Order Form

Full Name :
Email Address:
Number Phone :
Facebook Name :
Item Code , Colour , Item name :
quantity
Bank in by : Online transfer :
ATM mechine :
At : mbb: 1080-3853-9103 (eizzuwan mohammad yusof)
cimb: 0821-0014-3425-26 (siti zubaidah hassan)
Details of transaction :

This contact form was created by Freedback.

Followers

Monday 15 August 2011

lalat

nyampah tul...suka ganggu hidup aku...tolonglah..ko ingat ko hebat..piii mati lagi baik..hidup nyusahkan aku je....jangan sampai aku naik angin dengan kau..muka ko pun dah terang2 nampak hodoh..jgn salahkan aku cakap mcm ni..mmg aku benci kat kau..sebab kau la ramai kawan2 merana...mmg ko tak guna...biar satu FACEBOOK kenal kau...aku sanggup jadi PEMBUNUH dari tengok kau terus hidup!!!!!! PERGI MATI LA KAU LALAT !!!!

No comments: