BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Order Form

Full Name :
Email Address:
Number Phone :
Facebook Name :
Item Code , Colour , Item name :
quantity
Bank in by : Online transfer :
ATM mechine :
At : mbb: 1080-3853-9103 (eizzuwan mohammad yusof)
cimb: 0821-0014-3425-26 (siti zubaidah hassan)
Details of transaction :

This contact form was created by Freedback.

Followers

Monday 22 August 2011

LIPAS

Masa kau sempurna..kau memang menyusahkan aku..aku cari kau..kau lari..nyorok dari pandangan aku..tak berani jumpa aku..kau megah dgn diri kau..semua kawan2 ade bersama2 kau..masa kau gagah..semua kawan2 sanjung..skrg kau dah cacat..tempang..kaki dah kudung..jalan sana- sini ..kawan2 pun xde..kau dah terlantar..xde sapa bantu utk papah kau bangun..aku yang kau xsuka ni la yang bantu kau bangun..tolong kau berjalan dari terlantar saja dibilik air WAHAI LIPAS.!!

No comments: